חברת
פוקס הום השיקה סדרה חדשה של מוצרים מדהימים לבישול ולמטבח.
חשבנו במשותף איך יהיה הכי נכון לשווק ולמתג את המוצרים החדשים בקרב חובבי פודיז?
הגענו למסקנה שניצור קמפיין פעילות לסרטון אוכל של
ביצת עין ואבוקדו על מצע בטטה צלויה.
בסרטון שמנו דגש על המוצרים החדשים של פוקס הום בשילוב עם מתכון בסגנון "טייסטי" ויראלי לרשתות החברתיות.
הגענו לתוצאות מדהימות של 100 אלף חשיפות בדיגיטל וכ 12 משתתפים בפעילות תחרות של הכנת המתכון ושיתופו בעמוד שלנו.
התוצאות והנתונים המרשימים לפניכם (: